-
frank
28 december 2021
als ik 2 autoverzekeringen neem krijg ik dan ook 2 x bol bonnen
-
Redactie Geld.nl
28 december 2021
Hallo Frank,
Als je 2 kentekens verzekert dus 2 aparte auto's d.m.v. 2 aparte aanvragen, dan krijg je inderdaad ook 2x de Bol.com bon.
-
Kayleigh
25 januari 2022
Hi,
Op het moment dat je de eerste betaling hebt voldaan en je polisblad er is, dan heeft de verzekeraar je toch geaccepteerd? Waarop is het wachten op de bon dan?
-
Joanne van leur
31 mei 2022
Ik heb 1 maart via jullie een auto verzekering bij Allianz afgesloten en zou een bol.com bon krijgen .Wil graag weten of dit niet goed is gegaan ?.
Hopende op een antwoord
Met vriendelijke groet
Joanne van Leur
-
Peter
20 oktober 2022
Hoi is nu 6 weken geleden dat ik ''m afgesloten heb de autoverzekering. Bij de voorwaarden stond. Bij acceptatie na 6 weken de bon.nu lees ik dat het wel 3 maanden kan duren. Volgens mij laten jullie dat zo lang duren zodat mensen het vergeten. Kan het fout hebben maar tis wel een lokkertje die 30 euro.
-
Mike Willems
10 november 2022
6/8 via jullie een autoverzekering afgesloten bij Allianz. Nu, 3 maanden later, helaas nog geen cadeaukaart van Bol.com mogen ontvangen.. wel is de verzekering meteen geaccepteerd!
-
Peter
11 november 2022
Weinig reactie op mijn bericht. Dat wordt een klacht dan maar. Geld.nl
Voor mij nie meer iig.
-
Diana
16 november 2022
Inmiddels 4 maanden geleden 2 auto''s verzekerd en nog steeds geen bonnen van Bol.com gehad!
Wanneer gaan jullie deze uitgeven?
-
Samantha
24 november 2022
Ik heb dezelfde klacht als veel mensen, namelijk geen bol.com bon! Wij zijn meer dan 3 maanden verder en niks ontvangen. Zeer slordig dit.
Ik hoop snel een reactie van u te ontvangen.
-
Esther
05 december 2022
Hier ook een autoverzekering afgesloten via Geld.nl, de verzekering is gelijk geaccepteerd en het bedrag afgesloten. Wanneer komt de Bol.com bon?
-
Roy
21 december 2022
Ik heb zoals de meeste klanten hier op Geld.nl al eerder aangegeven mijn autoverzekering ruim vijf maanden geleden afgesloten en nimmer een Bolcom cadeau ontvangen.
Voor mij is dit de eerste en tevens laatste keer dat ik in zee ben gegaan met Ditzo én Geld nl
Het is gewoon een volksverlakkerij wat deze twee bedrijven doen.
Ik hoop dat men vooraf de reviews leest eer men met deze twee bedrijven in zee gaat. Kijk ook Trustpilot na, zeer informatief!
-
robert
23 december 2022
Hi,
Ik heb een autoverzekering aangevraagd via delink van geld.nl.
Mijn verzekering loopt inmiddels maar hoe wet ik of de bol.com in behandeling is bij jullie en of de aanvraag goed is gegaan via jullie link?
Het zou fijn zijn als ik van jullie een bevestiging had ontvangen om aan te geven dat de aanvraag ook bij jullie in behandeling is.
-
H Dijkstra
02 juni 2023
ik heb via geld.nl een autoverzekering afgesloten bij FBTO
Hierbij krijg je bol.com bon van 50 euro hoelang duurt het voor
dat ik deze bon krijg?
ik ben geaccepteerd en de premie is voor een jaar betaald.
Wanneer komt de Bon
mvrgr
H Dijkstra
Dwarswijk 41
9202bm Drachten
tel 0624157128
-
Michael
11 juni 2023
Ik heb via geld.nl een autoverzekering afgesloten bij Nationale Nederlanden op 29 april. Ik zou graag willen weten wanneer ik de bol.com bon van 20 euro kan verwachten.
Mvg, Michael
-
Ans
22 juni 2023
Ik heb 5 weken geleden een autoverzekering via jullie afgesloten.Ik heb meteen voor een jaar alles betaald.
Wanneer kan ik nu de bol.com bon van €20,- verwachten?
Mvg, Ans
-
Redactie Geld.nl
25 juli 2023
Beste lezers,
Voor persoonlijke vragen over wanneer je de Bol.com bon ontvangt, kun je het beste een mail sturen naar service@geld.nl.
Houd er rekening mee dat de doorloop tot ongeveer 12 weken kan duren.
Groeten,
Redactie Geld.nl
-
Ali
29 september 2023
Goedemiddag,
Een maand geleden auto verzekering aangesloten via geld.nl
Nog steeds geen cadeaubon gekregen!
-
Ben de Wolff
13 oktober 2023
Ik heb nog steeds mijn bol.com bon niet ontvangen en op e-mails reageren jullie ook niet. Waar blijft mijn bon?
-
Redactie Geld.nl
20 oktober 2023
@Ben de Wolff, bedankt voor het doorgeven. Volgens onze gegevens is er al twee keer een Bol.com bon naar je gestuurd. Zou je eens willen kijken of de mails misschien in je ongewenste mail terecht zijn gekomen?
-
Pieter
03 november 2023
Even een positieve noot: vanmorgen gevraagd hoe het staat met mijn cadeaukaart. Nu, nog geen 5 uur later, heb ik 2x reactie gehad van de klantenservice én heb ik de cadeaukaart binnen dankzij proactief handelen van medewerkster Charlotte.
5 sterren voor de klantenservice. Bedankt!
-
Linda Ton - Duininck
12 december 2023
Begin september via geld.nl een autoverzekering afgesloten met daarbij een beloofde cadeaubon van €20,- van bol.com.
Inmiddels 3 maanden verder, meermaals contact gehad met geld.nl en nog steeds de beloofde bon niet binnen.
Men houdt zich vast aan terugkoppeling van verzekeraar, wat 6-8 weken kan duren. Inmiddels zijn we die periode al ruimschoots voorbij. Wanneer kan ik de bon verwachten?
-
Bas
04 januari 2024
Wasstraatpas codes ontvangen en dan ga je kijken waar ik terecht kan, alleen bij kleine wasstraatjes en niet eens in mijn woonplaats. Moet er weer voor rijden, nou lekker dan! Cadeau van niks dus...
-
Ricky
21 januari 2024
Eind 2023 een autoverzekering Allianz Direct via geld.nl afgesloten. So far so good..
Email gekregen 20-12-2023 met - zoals beloofd - een “wasstraatpas” waarde EUR 48 gekregen, feitelijk bestaande uit 4 codes.
Elke code goed voor een wasbeurt van “minimaal” EUR 12,- . Twijfel nu. Is een code ook geldig voor een wasbeurt geprijsd EUR 15,- ?
Of moet je dan bij gaan betalen…
Is een jaar geldig. Per wasstraat echter maximaal 1 code per 3 maanden in te wisselen. Dat wordt dus óf naar een andere plaats rijden hoezo milieuvriendelijk of die 3 maanden EXACT in de gaten houden. hoezo gebruikersvriendelijk
Registreren via aangegeven website, ook hier weer op letten want een eenmaal geregistreerde code is maximaal 90 dagen geldig.
Bij registreren code zou je een bevestiging bericht moeten ontvangen. Ook hier is het weer oppassen: In die vestiging zit een activeringslink die je pas mag gebruiken wanneer je “klaar bent” om de auto te wasssn. Na activering 1 uur de tijd om je auto te wassen ???
Dit verzin je toch niet.. Ziet geld.nl niet in dat dit irritatie op wekt ? Het LIJKT er op eerst te promoten met zo’n autowassen pas, maar vervolgens te hopen dat zoveel mogelijk mensen het daadwerkelijk gebruiken ontmoedigend raken.
Tja. Was ik maar klaar met schrijven. Bij registreren eerste van de vier codes nooit geen bevestiging ontvangen. En nu wordt op de website aangeven “reeds geactiveerd”. Dan maar een bericht naar support van de website. Geen reactie. Vervolgens een bericht vanaf een alternatief e-mail adres. Geen reactie.. Wat gaat er gebeuren bij registreren overigen codes….
Ik denk dat geld.nl maar weer beter terug kan schakelen naar bol.com bonnen of iets. Als daar iets mee is, kun je tenminste nog met geld.nl zelf contact op nemen…
-
Harry
25 januari 2024
Heb ook een mailtje ontvangen met 4 codes dus geen pasje na activeren van een code, melding “ pas gebruiken “ kan je de wasstraat uitzoeken, na dit gedaan te hebben, besvestigen, dan een pagina waar de medewerker een lokatiecode moet invullen ?
Dus in mijn geval met mijn IPad naar de wasstraat, waar de medewerker ook niet weet wat te doen.
Lijkt me een Bol.com bon toch handiger en makkelijker te gebruiken
-
Mukhtaar
29 januari 2024
Was goed
-
Ghalim
04 maart 2024
Hallo
ik heb nieuwe auto verzekeringen afsloten bij Allianz direct ik heb een cadeau bon gekregen maar ik weet het niet welke wasstraat moet ik zijn
A.Ghalim
pijlstraat 121
4205dc Gorinchem
Met vriendelijke groet
-
M. Schilperoord
24 maart 2024
In januari 2024 een autoverzekering afgesloten, heb nog steeds mijn wasstraatpas van 12 euro niet gehad. En ook zou ik een bol.com cadeau bon van 40,- euro krijgen. Nou nog steeds niets ontvangen. Duurt wel lang zeg.
-
Redactie Geld.nl
03 april 2024
Beste lezers,
Voor inhoudelijke vragen over de wasstraatpas kun je het beste naar https://www.wasstraatpas.nl/ gaan. Zij zijn de uitvoerder van deze actie en kunnen je verder helpen met al je vragen en klachten.
Mvg,
Team Geld.nl
-
karima azmaa
05 juni 2024
ik heb 3 zorgverzekeringen via jullie en zou 20 euro tegoed bon krijgen. we zijn nu al een half jaar verder nog niks via mail ontvangen wanneer ontvang ik het.
-
Z.G.
10 juli 2024
Ik heb een just zorgverzekering via geld.nl aangesloten .
Tot heden heb ik de bol.com cadeau bon van 20 euro nog steeds niet gekregen.het is nu 7 manden geleden.
Ik heb verschillende e mails naar jullie gestuurd ik krijg nooit een antwoord.
-
Freek
06 augustus 2024
Naar eerst wat afwachten hoe het verder zou gaan met de cadeau kaart van Bol.com en ik maar niks hoorde.
Heb ik eerst bij FBTO contact gezocht over de autoverzekering en de terugkoppeling naar Geld.nl.
Bij FBTO konden ze er niks over zeggen en ik moest dan zelf maar contact zoeken met Geld.nl en mijn polisnummer doorgeven.
Zo gezegd zo gedaan en ik kreeg de volgende dag al een reactie terug van Geld.nl dat FBTO dus niks had doorgegeven.
Maar dankzij mijn polisnummer werd ik gelooft en zouden zij het uitzoeken met FBTO.
Beste klantenservice van Geld.nl jullie worden vriendelijk bedankt voor de snelle afhandeling en de cadeau kaart van Bol.com.
Dus mensen voordat je iets verkeerds zegt zoek het effe eerst uit waar het mis gaat.
-
Robert van Katwijk
09 augustus 2024
Goedemorgen,
Ik heb via u een autoverzekering afgesloten maar de kadobon van bol.com nog niet verkregen,wanneer verstuurd u deze?
Mvg
R van Katwijk
-
André van den Haak
31 oktober 2024
Goedendag,
Ik heb via jullie een autoverzekering bij OHRA afgesloten!Ik zou daardoor van jullie een Bol.com tegoedbon van € 40,- krijgen!Wanneer kan ik dat verwachten?
Vriendelijke groet,
André Peter van den Haakandrevdhaak@gmail.com
mob. 031618 09 17 82Adres:
Baden Powell Straat 119
2037 SM Haarlem
-
Tino Riensta
09 november 2024
Hallo.
Ik heb een tijdje geleden 2 auto verzekeringen bij fbto afgesloten,en maar 1 bol cadeau kaart gekregen van €40
-
J. Veelenturf
21 november 2024
Hallo,
verleden jaar via jullie overgestapt van zorgverzekering naar FBTO.
bon van BOL nog steeds niet ontvangen.
Waar blijft de bon?
op een mail krijg ik een standaard antwoord en om de chatbot te gebruiken...en die snapt de vraag niet.
Lekker geregeld GELD.nl.
dus nogmaals..waar blijft de bon?
mvg