-
Lanko
23 december 2022
Is de bol..com bon vrij te besteden en niet a la Independer in de gezondheidstore?
-
Henk
28 december 2022
@ Lanko,
Hiermee heeft Geld.nl een unieke actie. Bij andere vergelijkers krijg je bijvoorbeeld een tandongevallenverzekering, sportabonnement of elektrische tandenborstel. Met de Bol.com bon van Geld.nl bepaal je helemaal zelf wat je ervan koopt.
-
Wendy
29 december 2022
Als ik op de site aangeef dat ik de bol.com bon wil ontvangen wordt ik niet doorgestuurd naar de gekozen zorgverzekering. Dit terwijl er bij deze zorgverzekering wel aangegeven staat dat ik een bol.com bon ontvang.
Als ik aangeef dat ik afzie van de bol.com bon, dan wordt ik wel doorgestuurd naar de gekozen zorgverzekering. Wat gaat hier mis?
-
Ans
31 december 2022
Vorig jaar een zorgverzekering voor mijn echtgenoot via geld.nl afgesloten.
De beloofde bol.com bon heb ik nooit ontvangen.
Dus dit jaar zo wie zo geen verzekering afgesloten via geld.nl
-
Kerim
04 januari 2023
Waarom moet ik als klant er steeds achter aan gaan om deze bon te krijgen? Eerste en laatste keer via deze website.
-
Arno de Wit
31 januari 2023
Wordt inmiddels wel een drama met die bol.com bon.
Verzekeraar weet van niks en geld.nl zegt dat de verzekering het door moet geven.
Tijd voor opschalen op sociale media denk ik.
Wordt niet vrolijk van Geld.nl op deze manier
-
N
04 maart 2023
Wanneer krijg ik de bol.com bon, heb extra hier bij jullie een verzekering afgesloten. Graag reactie via mail.
-
Redactie Geld.nl
10 maart 2023
Beste allemaal,
Zoals in de actievoorwaarden van de Bol.com bon actie vermeld, keren we eind maart de Bol.com bonnen uit. Dit komt omdat wij pas in maart terugkoppeling krijgen van alle zorgverzekeraars over welke aanvragen zijn geaccepteerd en welke niet. Deze terugkoppeling hebben wij nodig, zodat we weten wie we wel en geen Bol.com bon moeten sturen. Helaas zit hier dus enige vertraging op, maar je kunt de Bol.com bon gewoon in je mailbox verwachten. Houd hiervoor ook je spambox in de gaten.
Indien je begin april nog niets ontvangen hebt, kun je het beste een mail sturen naar service@geld.nl, zodat wij kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.
Hopende iedereen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Redactie Geld.nl
-
A. de Veld
17 maart 2023
Ik heb in december een nieuwe zorgverzekering via jullie afgesloten en de verzekering bij Univé is goedgekeurd maar de tegoedbon heb ik nog steeds niet ontvangen.
-
Els vd stelt
20 maart 2023
Ik ben in december overgestapt naar een andere zorgverzekering en ik heb nog steeds geen bol.com cadeau bon ontvangen nergens een telefoonnummer te vinden van geld.nl
-
Barbara rodenburg
27 maart 2023
Ik ben overgestapt naar andere zorgverzekeraar. Nu bij Unive verzekerd, eerst zorg & zekerheid.
Ik zou een cadeau bon ontvangen v 20 euro v Bol.com. heb dit nog niet ontvangen.
Wanneer krijg ik dit?
Zou dit in maart ontvangen, gelukkig genoteerd in mijn agenda, zodat ik er zelf aan denk, anders word het vergeten ben ik bang
-
Conny
28 maart 2023
Ik heb een zorgverzekering afgesloten bij geld.nl en wil mijn bol.com bon die jullie zeggen te geven.
-
Ad
28 maart 2023
We zitten nu 28 Maart en nog steeds geen taal of teken van de Bol.com bon
Dit geldt niet alleen voor mij maar ook mijn vrouw en mijn dochter hebben nog steeds NIETS gehoord!
Vorig jaar heb ik ook al achter de bon aan kunnen bellen omdat dat op een of andere manier niet juist was verwerkt.
Gaan we dat nu ieder jaar krijgen???
-
Linda Veenman
28 maart 2023
Goedemiddag,
De maand maart is bijna op zijn eind maar heb de beloofde cadeau bon van bol.com nog niet ontvangen, ik zie hem graag verschijnen in mijn mail.
Alvast bedankt
Linda Veenman
-
Jiske
28 maart 2023
Goedemiddag,
Zowel mijn man als ik zijn in december overgestapt naar een andere zorgverzekering met de belofte van dat we een bol.com cadeaukaart zouden ontvangen. Echter tot op heden niks ontvangen. We zien het graag alsnog verschijnen in mijn mail. Met vriendelijke groet, Jiske Woudstra
-
Linda
29 maart 2023
We zitten nu bijna in April en heb nog geen mail of bericht ontvangen rondom de cadeaukaart, en moet dan op een blog op een zeer specifieke pagina lezen dat het Langer zal duren. Waarom is hier niet een email over verstuurd? En wanneer wordt er verwacht de cadeaukaart alsnog te leveren?
Hopelijk krijgen alle mensen hier nog spoedig informatie over...
-
Ouwehand
29 maart 2023
Wanneer krijg ik de bol.com tegoedbon ik ben al 3 maanden bij de zorg verzekeraar
-
Nova
30 maart 2023
Bij het afsluiten werd netjes aangegeven dat het even kan duren voordat je de bon krijgt toegestuurd. Ik ging dan ook uit van eind maart/begin april en jahoor vandaag in de mail ontvangen! Soms moet je niet direct zeuren en gewoon even rustig afwachten
-
G.de jong
02 april 2023
Ik heb de bol.com bon ontvangen maar jammer genoeg werkt deze niet, moeten jullie hem activeren?
Mvg
-
Henk van Dasselaar
03 april 2023
Zouden jullie de Bol.com bon nog eens kunne sturen.
Ik denk in de spambox gekomen en deze heb ik leeggemaakt.
Mijn vrouw heeft hem wel ontvangen.
Ik zie hem graag nog eens tegemoet
-
Jowan Clemens
04 april 2023
Ik heb per ongeluk mijn bol.com bon die in mijn spam box was gekomen verwijderd. Kunt u hem nogmaals naar mij opsturen.
Alvast bedankt
Mvg
Jowan
-
janny
06 april 2023
Ik heb een Bol.com cadeaukaart gekregen, maar helaas deze kan ik niet activeren. Kunnen jullie mij helpen
-
Verdenius
09 april 2023
Ik heb de bol.com kaart nog steeds niet ontvangen, wanneer komt deze?
-
Redactie Geld.nl
11 april 2023
Beste allemaal,
Bedankt voor de reacties hierboven. We willen jullie verzoeken om de vragen naar service@geld.nl te sturen. Dan kijken onze medewerkers wat er aan de hand is en helpen ze je verder.
Verder geldt dus het volgende:
Inmiddels hebben wij de Bol.com bonnen voor de zorgverzekeringen aanvragen van 2023 allemaal verstuurd. Het kan gebeuren dat de mail met de gegevens voor de Bol.com bon in je spambox ongewenste mail terecht is gekomen. Controleer dit dus voor de zekerheid. Heb je de bon toch niet ontvangen of andere vragen? Stuur dan een mail naar service@geld.nl.
Voor degenen bij wie het activeren niet is gelukt.
Wij hebben de bonnen aan onze kant allemaal geactiveerd. Je kunt het dus nog een keer proberen en als het niet lukt even contact opnemen met Bol.com.
Met vriendelijke groet,
Redactie Geld.nl
-
Z Hoke
13 mei 2023
Ik ben via geld.nl Zorgverzekeraar overstapt naar zorgen zekerheid maar ik heb nog geen cadeaubon van Bol.com Graag reactie geven groetjes Z hoke
-
Z Hoke
28 mei 2023
Ik heb nog steeds geen bol.com cadeaubon van € 20 gehaald mijn man en ik aparte aanvraag gedaan zorgverzekering mijn man heeft Al € 20 bol.com cadeau gekregen ik ben nog steeds niet groetjes Z HOKE