Geld.nl Actie – Bol.com bon bij zorgverzekering 2022

Update 11 januari 2021: Zoals in het artikel hieronder beschreven, gold de cadeau actie tot en met 31 december 2021. De actieperiode is dus voorbij. We zullen in de loop van 2022 de Bol.com bonnen uitkeren aan de mensen die in de actieperiode zijn overgestapt van zorgverzekering via Geld.nl. Helaas zijn wij hierbij afhankelijk van het moment dat wij terugkoppeling krijgen over de geaccepteerde verzekeringen vanuit de zorgverzekeraars. Dat kan enkele maanden duren. Wij verwachten nu dat we in de loop van maart 2022 de informatie van de zorgverzekeraars ontvangen en de Bol.com bonnen kunnen uitkeren.

Wie voor 2022 is overgestapt van zorgverzekering via Geld.nl krijgt een mooi cadeau bij de zorgverzekering. Sloot je uiterlijk 31 december 2021 een nieuwe zorgverzekering af via Geld.nl, dan krijg je gratis een Bol.com bon ter waarde van 20 euro cadeau.

Hiermee heeft Geld.nl een unieke actie. Je krijgt bij enkele andere vergelijkers ook een Bol.com bon cadeau, maar die is maar 10 euro waard en alleen te besteden aan zorg- of verzorgingsproducten. Wat je met de bon van Geld.nl doet, bepaal je helemaal zelf.

Voorwaarden voor de actie

Om een Bol.com bon bij je zorgverzekering 2022 te krijgen, moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. De voorwaarden van de gratis Bol.com bon ter waarde van 20 euro via Geld.nl zijn als volgt:

  • De actie geldt enkel op door Geld.nl geselecteerde verzekeringen. In de zorgvergelijker 2022 zie je bij welke zorgverzekeringen je gratis een Bol.com bon van 20 euro krijgt als je deze via Geld.nl afsluit.
  • Je komt alleen in aanmerking als je overstapt naar een andere zorgverzekeraar. Je krijgt dus geen Bol.com bon cadeau als je voor een andere dekking kiest bij dezelfde zorgverzekeraar.
  • Je vraagt de nieuw zorgverzekering via Geld.nl aan.
  • De zorgverzekeraar accepteert je aanvraag.
  • Per aanvraag wordt één Bol.com bon cadeau gedaan, ook als er meerdere personen in één aanvraag verzekerd worden.
  • Zodra wij van de verzekeraar de bevestiging hebben ontvangen dat je aan bovenstaande voorwaarden voldoet, sturen wij de Bol.com bon van 20 euro per e-mail naar je toe.

Bol.com bon per zorgverzekering aanvraag

Zoals je hierboven leest, krijg je per aanvraag één Bol.com bon cadeau. Als je samen met je partner of volwassen kind dezelfde zorgverzekering aanvraagt, betaal je dus wel twee keer premie, maar je krijgt één cadeau.

Maar wist je dat dat het sowieso verstandiger is om de zorgverzekering 2022 voor jezelf, je partner en eventuele volwassen kinderen apart te regelen? De kans is groot dat ieder van jullie andere zorgbehoeften heeft en dus voor elk van jullie een andere zorgverzekering de beste keuze is. We raden dus aan om voor elke volwassene apart de zorgverzekering te vergelijken. Als je dan ook voor iedereen apart de zorgverzekering aanvraagt, krijg je ook nog eens allemaal je Bol.com bon cadeau.

Wanneer ontvang ik de Bol.com bon?

Wij versturen de Bol.com bon zodra wij van de verzekeraar een bevestiging hebben gekregen dat je aanvraag is geaccepteerd en je voorwaarden van de actie voldoet. De terugkoppeling vanuit de verzekeraar naar Geld.nl duurt vaak een paar maanden. We hebben daar helaas zelf geen invloed op.

23 reacties op "Geld.nl Actie – Bol.com bon bij zorgverzekering 2022"
 
Reacties
  • Anne Wijesinghe 07 januari 2022
    Ik heb inmiddels mijn polis binnen, echter nog niet de bol.com voucher. Kunt u mij laten weten wanneer ik deze mag verwachten?
    Met dank,
    Anne
  • Puck de Wit 09 januari 2022
    Ik heb mijn polis al lang binnen maar nog niet de voucher voor bol.com. Wanneer kan ik deze verwachten?
    Vriendelijke groet,
    Puck
  • Teuntje de wit 09 januari 2022
    Ik heb ook via jullie mijn overstap naar een andere zorgverzekeraar gemaakt. Ook ik heb mijn polis al lang binnen en de voucher nog niet. Wanneer kan ik deze verwachten?
    Vriendelijke groet,
    Teuntje
  • Redactie Geld.nl 11 januari 2022
    Beste Anne, Puck en Teuntje,

    Bedankt voor jullie reacties. Het klopt inderdaad dat we de Bol.com bon pas in de loop van 2022 kunnen uitkeren. We zijn hierin helaas afhankelijk van de terugkoppeling vanuit de verzekeraar, dat doorgaans enkele maanden duurt. Uiteraard hoeven jullie je geen zorgen te maken en ontvangen jullie de Bol.com bon zodra wij van de zorgverzekeraars te horen hebben gekregen dat zij jullie aanvragen geaccepteerd hebben. De verwachting is nu dat dit in de loop van maart zal zijn. Hopelijk hebben we jullie wel goed geholpen in uw zoektocht naar de beste zorgverzekering voor 2022.

    Vriendelijke groet,

    Redactie Geld.nl
  • Janny 14 februari 2022
    Ik heb ook via jullie mijn overstap naar een andere zorgverzekeraar gemaakt. Ook ik heb mijn polis al lang binnen en de voucher nog niet. Wanneer kan ik deze verwachten?
    Vriendelijke groet,
    Janny
  • Redactie Geld.nl 16 februari 2022
    Hallo Janny,

    Bedankt voor je reactie.

    Zoals het er nu naar uit ziet, verwachten in de loop van komende maand alle informatie van de zorgverzekeraars binnen te hebben en dan kunnen we de Bol.com bonnen gaan versturen.

    Vriendelijke groet,

    Redactie Geld.nl
  • Corry 11 maart 2022
    Ik heb ook via jullie mijn overstap naar een andere zorgverzekeraar gemaakt. Ook ik heb mijn polis al lang binnen en de voucher nog niet. Wanneer kan ik deze verwachten?
    Vriendelijke groet,
    Corry
  • Reactie Geld.nl 14 maart 2022
    Hallo Corry,

    Bedankt voor je reactie.

    Zoals het er nu naar uit ziet, verwachten we aan het einde van maart alle informatie van de zorgverzekeraars binnen te hebben en dan kunnen we de Bol.com bonnen gaan versturen.

    Vriendelijke groet,

    Redactie Geld.nl
  • S. de Frel 24 maart 2022
    Ik heb mijn Bol.com 20 euro voucher nog niet ontvangen,klopt dat?
  • Aletha 25 maart 2022
    Goedendag,
    Wanneer kan ik mijn bol.com bon verwachten. Is het misschien al toegekend of als spam mail binnengekomen, dan is mijn verzoek of u het nogmaals wil versturen.
    Alvast bedankt.
  • Mirjam Weijdener 28 maart 2022
    Ik krijg net een mail of ik mijn mening wil geven over geld.nl en omdat ik een bol.com cadeaubon heb ontvangen. Nu is het zo dat ik de cadeaubon nog niet heb ontvangen. Ga ik deze nog ontvangen??
  • Sylvia Smit 06 april 2022
    Hallo,
    Ik kreeg een mailtje om nog te laten weten hoe de service was van geld.nl bij de overstap van zorgverzekering. Daar kreeg je een bol.com kadokaart bij. Die heb ik dus nog steeds niet ontvangen.
    Graag hoor ik van jullie
    Groetjes Sylvia
  • jurgen sinnaeve 15 april 2022
    Hoe staat het met afhandeling van bol.com bon lees hieronder maart al wat afgehandeld zou zijn intussen half april.Nog niks gehoord of ontvangen.Wanneer krijgen we hier antwoorden op
  • Mustafa 15 april 2022
    Ik heb me zelf ook via geld.nl een verzekering afgesloten, maar helaas tot heden geen cadeau bon €20,00 van bol.com ontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld en dit is ook niet bereikbaar!
    Ik vind dat geld.nl een oplichter!!
    Ik zou het die bedrijf niet meer geloven...
  • Veneboer 22 april 2022
    Ook ik heb nog steeds geen kadobon binnen gekregen, hoe lang gaat dit nog duren?
  • cor lakeman 26 april 2022
    nog steeds geen waardebon gekregen van bol 20 euro ,eenzorgverzekering dit jaar bij just afgesloten in december vr gr
  • Redactie Geld.nl 29 april 2022
    Beste allen,

    We hebben de Bol.com bonnen eind maart per e-mail verstuurd. Indien je niets ontvangen hebt, kunnen er 2 dingen aan de hand zijn:
    1. De mail is in de spambox terecht gekomen.
    2. De verzekering aanvraag is niet door de verzekeraar aan ons doorgegeven, waardoor we geen Bol.com bon hebben uitgegeven.

    Ik verzoek ieder een mail te sturen naar service@geld.nl met daarin de volgende gegevens:
    1. E-mailadres waarmee de verzekering is aangevraagd.
    2. Verzekeraar waar de verzekering is aangevraagd.
    3. Polisnummer van de zorgverzekering.
    4. Naam van de verzekeraar waar je in 2021 verzekerd was.

    Dan gaan we het stuk voor stuk uitzoeken en ervoor zorgen dat jullie de Bol.com bon alsnog ontvangen!

    Met vriendelijke groeten,
    Teun van Mullekom
    Geld.nl
  • Beppie Zwijnenburg 13 mei 2022
    Ik ben eind december 2021 overgestapt naar een andere zorgverzekering via geld.nl en heb tot op heden nog geen waardebon van 20 euro ontvangen?
    Graag een update!
    Groet,
    Beppie Zwijnenburg
  • Paul 27 mei 2022
    Zowel mijn vrouw als ik en een uitwonende zoon zijn eind december 2021 via jullie service overgestapt, maar tot op heden heeft geen van ons drieen de Bol.com cadeaubon ontvangen?
  • loes 27 mei 2022
    het is inmiddels eind mei, en ik heb de bol bon nog niet ontvangen
  • Louk 30 mei 2022
    Hier hetzelfde lied. Ik ben eind december 2021 overgestapt naar een andere zorgverzekering via geld.nl, tot nu toe geen waardebon ontvangen. Heb een mail gestuurd zoals door de redactie aangegeven, ben benieuwd.
  • Louk 31 mei 2022
    Toegegeven, ik was sceptisch, maar eerlijk is eerlijk ik heb op 30 mei een mail gestuurd waar mijn bon blijft en ik heb op 31 mei een reactie terug ontvangen inclusief de waardenbon.
    Dank.
  • Redactie Geld.nl 01 juni 2022
    Beste allen,

    We hebben de Bol.com bonnen eind maart per e-mail verstuurd. Indien je niets ontvangen hebt, kunnen er 2 dingen aan de hand zijn:
    1. De mail is in de spambox terecht gekomen.
    2. De verzekering aanvraag is niet door de verzekeraar aan ons doorgegeven, waardoor we geen Bol.com bon hebben uitgegeven.

    Ik verzoek een ieder die nog geen Bol.com bon heeft ontvangen een mail te sturen naar service@geld.nl met daarin de volgende gegevens:
    1. E-mailadres waarmee de verzekering is aangevraagd.
    2. Verzekeraar waar de verzekering is aangevraagd.
    3. Polisnummer van de zorgverzekering.
    4. Naam van de verzekeraar waar je in 2021 verzekerd was.

    Dan gaan we het stuk voor stuk uitzoeken en ervoor zorgen dat jullie de Bol.com bon alsnog ontvangen!

    Met vriendelijke groeten,
    Teun van Mullekom
    Geld.nl
Geef een reactie

Lees de huisregels

  • Plaatsen
Zoeken ×
Ik ben op zoek naar:
Ongeveer 0 resultaten