-
Anne Wijesinghe
07 januari 2022
Ik heb inmiddels mijn polis binnen, echter nog niet de bol.com voucher. Kunt u mij laten weten wanneer ik deze mag verwachten?
Met dank,
Anne
-
Puck de Wit
09 januari 2022
Ik heb mijn polis al lang binnen maar nog niet de voucher voor bol.com. Wanneer kan ik deze verwachten?
Vriendelijke groet,
Puck
-
Teuntje de wit
09 januari 2022
Ik heb ook via jullie mijn overstap naar een andere zorgverzekeraar gemaakt. Ook ik heb mijn polis al lang binnen en de voucher nog niet. Wanneer kan ik deze verwachten?
Vriendelijke groet,
Teuntje
-
Redactie Geld.nl
11 januari 2022
Beste Anne, Puck en Teuntje,
Bedankt voor jullie reacties. Het klopt inderdaad dat we de Bol.com bon pas in de loop van 2022 kunnen uitkeren. We zijn hierin helaas afhankelijk van de terugkoppeling vanuit de verzekeraar, dat doorgaans enkele maanden duurt. Uiteraard hoeven jullie je geen zorgen te maken en ontvangen jullie de Bol.com bon zodra wij van de zorgverzekeraars te horen hebben gekregen dat zij jullie aanvragen geaccepteerd hebben. De verwachting is nu dat dit in de loop van maart zal zijn. Hopelijk hebben we jullie wel goed geholpen in uw zoektocht naar de beste zorgverzekering voor 2022.
Vriendelijke groet,
Redactie Geld.nl
-
Janny
14 februari 2022
Ik heb ook via jullie mijn overstap naar een andere zorgverzekeraar gemaakt. Ook ik heb mijn polis al lang binnen en de voucher nog niet. Wanneer kan ik deze verwachten?
Vriendelijke groet,
Janny
-
Redactie Geld.nl
16 februari 2022
Hallo Janny,
Bedankt voor je reactie.
Zoals het er nu naar uit ziet, verwachten in de loop van komende maand alle informatie van de zorgverzekeraars binnen te hebben en dan kunnen we de Bol.com bonnen gaan versturen.
Vriendelijke groet,
Redactie Geld.nl
-
Corry
11 maart 2022
Ik heb ook via jullie mijn overstap naar een andere zorgverzekeraar gemaakt. Ook ik heb mijn polis al lang binnen en de voucher nog niet. Wanneer kan ik deze verwachten?
Vriendelijke groet,
Corry
-
Reactie Geld.nl
14 maart 2022
Hallo Corry,
Bedankt voor je reactie.
Zoals het er nu naar uit ziet, verwachten we aan het einde van maart alle informatie van de zorgverzekeraars binnen te hebben en dan kunnen we de Bol.com bonnen gaan versturen.
Vriendelijke groet,
Redactie Geld.nl
-
S. de Frel
24 maart 2022
Ik heb mijn Bol.com 20 euro voucher nog niet ontvangen,klopt dat?
-
Aletha
25 maart 2022
Goedendag,
Wanneer kan ik mijn bol.com bon verwachten. Is het misschien al toegekend of als spam mail binnengekomen, dan is mijn verzoek of u het nogmaals wil versturen.
Alvast bedankt.
-
Mirjam Weijdener
28 maart 2022
Ik krijg net een mail of ik mijn mening wil geven over geld.nl en omdat ik een bol.com cadeaubon heb ontvangen. Nu is het zo dat ik de cadeaubon nog niet heb ontvangen. Ga ik deze nog ontvangen??
-
Sylvia Smit
06 april 2022
Hallo,
Ik kreeg een mailtje om nog te laten weten hoe de service was van geld.nl bij de overstap van zorgverzekering. Daar kreeg je een bol.com kadokaart bij. Die heb ik dus nog steeds niet ontvangen.
Graag hoor ik van jullie
Groetjes Sylvia
-
jurgen sinnaeve
15 april 2022
Hoe staat het met afhandeling van bol.com bon lees hieronder maart al wat afgehandeld zou zijn intussen half april.Nog niks gehoord of ontvangen.Wanneer krijgen we hier antwoorden op
-
Mustafa
15 april 2022
Ik heb me zelf ook via geld.nl een verzekering afgesloten, maar helaas tot heden geen cadeau bon €20,00 van bol.com ontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld en dit is ook niet bereikbaar!
Ik vind dat geld.nl een oplichter!!
Ik zou het die bedrijf niet meer geloven...
-
Veneboer
22 april 2022
Ook ik heb nog steeds geen kadobon binnen gekregen, hoe lang gaat dit nog duren?
-
cor lakeman
26 april 2022
nog steeds geen waardebon gekregen van bol 20 euro ,eenzorgverzekering dit jaar bij just afgesloten in december vr gr
-
Redactie Geld.nl
29 april 2022
Beste allen,
We hebben de Bol.com bonnen eind maart per e-mail verstuurd. Indien je niets ontvangen hebt, kunnen er 2 dingen aan de hand zijn:
1. De mail is in de spambox terecht gekomen.
2. De verzekering aanvraag is niet door de verzekeraar aan ons doorgegeven, waardoor we geen Bol.com bon hebben uitgegeven.
Ik verzoek ieder een mail te sturen naar service@geld.nl met daarin de volgende gegevens:
1. E-mailadres waarmee de verzekering is aangevraagd.
2. Verzekeraar waar de verzekering is aangevraagd.
3. Polisnummer van de zorgverzekering.
4. Naam van de verzekeraar waar je in 2021 verzekerd was.
Dan gaan we het stuk voor stuk uitzoeken en ervoor zorgen dat jullie de Bol.com bon alsnog ontvangen!
Met vriendelijke groeten,
Teun van Mullekom
Geld.nl
-
Beppie Zwijnenburg
13 mei 2022
Ik ben eind december 2021 overgestapt naar een andere zorgverzekering via geld.nl en heb tot op heden nog geen waardebon van 20 euro ontvangen?
Graag een update!
Groet,
Beppie Zwijnenburg
-
Paul
27 mei 2022
Zowel mijn vrouw als ik en een uitwonende zoon zijn eind december 2021 via jullie service overgestapt, maar tot op heden heeft geen van ons drieen de Bol.com cadeaubon ontvangen?
-
loes
27 mei 2022
het is inmiddels eind mei, en ik heb de bol bon nog niet ontvangen
-
Louk
30 mei 2022
Hier hetzelfde lied. Ik ben eind december 2021 overgestapt naar een andere zorgverzekering via geld.nl, tot nu toe geen waardebon ontvangen. Heb een mail gestuurd zoals door de redactie aangegeven, ben benieuwd.
-
Louk
31 mei 2022
Toegegeven, ik was sceptisch, maar eerlijk is eerlijk ik heb op 30 mei een mail gestuurd waar mijn bon blijft en ik heb op 31 mei een reactie terug ontvangen inclusief de waardenbon.
Dank.
-
Redactie Geld.nl
01 juni 2022
Beste allen,
We hebben de Bol.com bonnen eind maart per e-mail verstuurd. Indien je niets ontvangen hebt, kunnen er 2 dingen aan de hand zijn:
1. De mail is in de spambox terecht gekomen.
2. De verzekering aanvraag is niet door de verzekeraar aan ons doorgegeven, waardoor we geen Bol.com bon hebben uitgegeven.
Ik verzoek een ieder die nog geen Bol.com bon heeft ontvangen een mail te sturen naar service@geld.nl met daarin de volgende gegevens:
1. E-mailadres waarmee de verzekering is aangevraagd.
2. Verzekeraar waar de verzekering is aangevraagd.
3. Polisnummer van de zorgverzekering.
4. Naam van de verzekeraar waar je in 2021 verzekerd was.
Dan gaan we het stuk voor stuk uitzoeken en ervoor zorgen dat jullie de Bol.com bon alsnog ontvangen!
Met vriendelijke groeten,
Teun van Mullekom
Geld.nl
-
Dalia
30 juli 2022
Hier hetzelfde lied. Ik ben eind december 2021 overgestapt naar een andere zorgverzekering via geld.nl, tot nu toe geen waardebon ontvangen. Heb ik meerder keer een mail gestuurd zoals door de redactie aangegeven, maar geen antwoord ontvangen.
-
Floor
26 oktober 2022
Beste,
Voor mij geldt hetzelfde als bovenstaande reacties. Ik heb nooit een bol.com cadeaukaart ontvangen.
Ik hoor graag hoe ik deze kan ontvangen.
-
John
15 november 2022
Ik kom erachter dat ik ook geen bon heb ontvangen. Ik heb vandaag een e-mail verstuur naar Geld.nl
Ben benieuwd of ik een reactie krijg.
-
Jan
16 november 2022
Ook ik kom er nu achter, dat ik nog geen bon ontvangen heb. Ben op 5 december 2021 voor mezelf en op 6 december 2021 voor mijn vrouw overgestapt naar Zorg en Zekerheid. Heb wel bevestiging gehad van geld.nl, maar tot op heden geen bonnen ontvangen.
Ook ik ben benieuwd naar de reactie van geld.nl
-
Chantal
25 november 2022
Ook hier nog steeds geen cadeaubon ontvangen. Zo jammer dat we hier als consument weer zelf achteraan moeten!
-
Alex
27 november 2022
Ook ik heb nog geen cadeaubon mogen ontvangen.
Bijna een jaar later!!!
-
Mirthe
27 februari 2023
Ik mail ook over de bol.com actie, alleen ik krijg steeds een mail fout als ik sevice@geld.nl wilt mailen. Ik zou ook graag willen weten hoelang ik nog moet wachten op deze bon. Ook ik heb niks gevonden in de spam box.
Groet Mirthe
-
impoorta
22 januari 2024
Hoi! Ik heb een nieuw zorgpolis afgesloten voor 2024 -via jullie- en zou dus een gratis oral B electrische tandenborstel krijgen. Ik heb echter nog niets gehoord.
Op het bandje vorig jaar werd gezegd dat eerst het jaar werd afgewacht. Maar nu is het inmiddels eind januari 204. Wanneer kan ik iets verwachten want op de wenstie staat er ook niets meer over.
grt Inger